Wednesday, April 12, 2017

my cat makes me feel more relaxed

Matt Vacek - April 11 2017 , via FB:

No matter how bad a day I've had, no matter what kind of mood I'm in, no matter how sick I feel, no matter how deep my depression or how bad my anxiety is, my cat makes me feel more relaxed and can usually give me a reason to laugh. I have come to realize that my life is just not complete or fulfilling without them.
This is Boo telling me to examine the problem from a different angle:

Мэтт Вачек:
Неважно, каким неудачным выдался мой день; неважно, в каком я настроении; неважно, насколько больным я себя чувствую; неважно, как глубока моя депрессия или безудержна тревожность – мой кот всегда заставляет меня расслабиться и дает возможность посмеяться. Со временем я понял, что без него моя жизнь попросту неполная и нереализованная.
Вот это – мой Бу, который всем своим видом говорти мне: взгляни на проблему с другой точки зрения.

[Автор блога: Подпишусь под каждым словом:)]

Е. Кузьмина © http://elena-kuzmina.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...